返回列表 发帖

udsalg solbriller til h?jre

O’Connell afsl?rede, at han ikke har talt med Lions tr?ner i over et ?r udsalg solbriller, selv om hans tilbagevenden til konkurrencedygtige aktion i weekenden er usandsynligt, at v?re g?et ubem?rket hen.
“Jeg har haft skader s?som et br?kket h?nd, hvor jeg har v?ret i stand til at tr?ne meget h?rdt, men jeg havde en rygskade, hvilket bet?d dybest set jeg var n?dt til at hvile det meste af min fritid, s? det er bestemt ikke en bryde jeg har brug for.
“Sidste gang jeg talte med ham var, da vi spillede Wales mere end 13 m?neder siden,” O’Connell afsl?ret solbriller kvinder. Gatland denne uge insisterede p?, at det ikke er for sent for O’Connell at tvinge sig vej ind i touring part for, hvad der ville v?re det andet-r?kken tredje tour.

“Jeg vil bare at f? s? passe som jeg kan s? hurtigt som jeg kan Der har v?ret en masse medied?kning om Lions og det. Jeg pr?ver bare at ignorere det og bo s? fokuseret som jeg kan p? mit eget spil. ”
“Jeg t?nker ikke p? nogen af ??de sommer tours (Irland ogs? tour Nordamerika). Jeg bare fokusere p? Munster i ?jeblikket.
I mellemtiden var Flanker Sean Dougall den eneste Munster-afspilleren til at lide en skade i deres sejr over Connacht i weekenden. Dougall lidt en kn?skade og er n?sten helt sikkert ude af spillet mod Glasgow fredag ??aften.
Munster vil velkommen tilbage Conor Murray og Peter O’Mahony for spillet, men Donnacha Ryan kunne hvile i endnu en uge efter hans Six Nations anstrengelser.
“Jeg har ikke brug for en pause,” insisterede O&#8217 solbriller herre;Connell (til h?jre).
I 2009 Lions kaptajn n?gtede at blive p?virket af rapporter billige briller, der forbinder ham med den kommende turné til Australien og ogs? afskedigede forslag han kunne drage fordel af ikke touring fordi hans krop kan have brug for en pause efter de kv?stelser, han har lidt i de seneste ?r.
“Vi ved en masse om Paul O’Connell, og det er ikke for sent for nogle af de ?ldre spillere som ham til at g?re et indtryk,” sagde Gatland. “Vi vil holde et v?gent ?je med den slags spillere.”
Related articles:

ray ban 4147

briller online

solbrille udsalg en kilde siger

solbriller polaroid

返回列表