|

- UID
- 793066
- 帖子
- 21
- 精华
- 0
- 威望
- 10
- 阅读权限
- 100
- 性别
- 女
- 注册时间
- 2013-3-18
|
briller oakley du ikke engang kender
“s? forestille at p? din hud. Jeg kunne h?re det sydende. N?r det ramte mig, kunne jeg faktisk h?re det gennemstr?mning og sydende my skin.”
l?ge ikke er sikker p? endnu hvor slemt Storro ansigt er blevet beskadiget, fordi hun er begyndt at heles.
“?h, du ikke engang kender!” sagde hun. “Det var den mest smertefulde ting. Som jeg fortalte alle, stoppede mit hjerte. Jeg er n?sten g?et. Det er ligesom, forestille mig—jeg mener, det rippet gennem mit t?j instant det r?rt min skjorte. Jeg kiggede og det lige rippet gennem min skjorte og lavet huller i min skjorte.
talte med hende for?ldre ved hendes side, Storro beskrevet den smerte, hun f?lte.
men angrebet synes ikke at have ondt woman’s ?nd.
“jeg fors?ger at holde positive, og der er ?jeblikke hvor jeg f?r virkelig frustreret, og jeg vil have mad p? somebody briller oakley,” sagde Storro. “Men der er ingen at f? mad p?, du kender.”
“Gud v?ger over mig,” fortalte Storro, Vancouver, Washington, CNN affiliate KATU i Portland, Oregon. “ briller med styrke;Jeg tror p? ham. At hans h?nder er p? mig og jeg kan ikke leve resten af mit liv som det—i frygt. Mandag, lige efter hun var g?et tilbage til at k?be et par solbriller, som hun havde set tidligere. “Du v?gne op denne morgen og go,” Jeg vil oakley solbriller, jeg vil foretage nogle syre i en kop og smide det p? den f?rste person, som jeg ser?” solbriller oakley; Var det en dare? Du ved, hvorfor mig? ”
(CNN)—Bethany Storro normalt b?re ikke solbriller, men hun fik en overraskelse l?n og k?bte et par tidligere p? ugen. Disse solbriller, hun er overbevist om, gemt sit syn, n?r en kvinde kastede en kop af syre i sit ansigt 20 minutter senere.
Vancouver politi, som udgav en sammensat skitse af mist?nkte, bede nogen med oplysninger til at kalde store forbrydelser enhed detektiv Wally Stefan p? 360-487-7425.
Related articles:
briller oakley
briller med styrke Australian Fashion WeekMiss Unkon
briller oakley
briller oakley og en $5 |
|