Board logo

标题: solbriller oakley at ejeren af butikken indr?mme [打印本页]

作者: hmodeeguws    时间: 2013-4-20 10:46     标题: solbriller oakley at ejeren af butikken indr?mme

en god overordnet vil ikke fors?ge at minimere betydningen af deres mindre barns forbrydelser, ej heller vil de fors?ge at holde deres dyrebare baby fra lider under f?lgerne af deres handlinger. I stedet overordnet vil minde barnet om de mange gange at overordnet advarede dem er at hvis barnet har valgt den forkerte vej, der ville v?re en pris at betale, og vil tillade barnet at betale prisen. Det er menneskets natur, especiamanuelt med m?dre solbriller oakley, til at beskytte deres barn fra virkeligheden. H?rde love is ONLY vejen for et barn at virkelig l?re.
jeg tror nogle p? her er missing punkt oakley solbriller. Pigen var jo fanget butikstyveri p? video. Dog er denne tr?d om kan en business bogf?re billeder af mindre?rige kunder p? et socialt netv?rk uden for?ldre samtykke? Det synes, at dette lager kan v?re i varmt vand b?r for?ldrene beslutte at tage dette l?ngere. Jeg forst?r ogs?, at ejeren af butikken indr?mme, at de ikke kunne bogf?re hendes navn briller med styrke, fordi hun var underage.
jeg h?ber personligt, butikken er sags?ges til oblivion. Dette er en meget uprofessionel m?de at h?ndtere en situation af denne slags. Navnet n?gtes, men hendes foto er klistret alt over facebook briller oakley.
siden butikken kunne faktisk ikke se pigen stj?le, hvordan er butikken kunne h?vde pigen er en tyv? Would’nt butikken har faktisk fange den r?de teen afleveret f?r bogf?ring sit billede og m?rkning hende en tyv? Jeg kender ikke teen heller ikke jeg ved noget om h?ndelsen andre derefter nogle en ellers opdraget de juridiske sp?rgsm?l involverer visdom bogf?ring af dette. Stores kommentaren var sikkerhed kameraet og fotos er deres til at g?re som de ?nsker og ogs? afskr?kke tyven.
Frankie skrev:
Sure, de har min tilladelse til at bogf?re den. Jeg giver butikken ejertilladelse til slog hende lidt en$ $ samt. Bliver s? bl?dt p? disse b?rn er derfor denne nation har g?et til h3ll.
Navnet n?gtes, men hendes foto er klistret alt over facebook.
jeg tror de fanget pige p? video, idet solbriller og senere hun kom tilbage med solbriller. Mindre eller det er ikke forkert og en person har et sted at komme til disse mennesker, at der er konsekvenser af deres handlinger. Jeg mener, det ikke b?r noget, hvordan gamle du er Hvis du tager noget uden at betale s? et billede af dem b?r s?ttes op s? andre virksomheder kan se hvad du se ud, s? de ogs? kan v?re p? kig ud. M?ske vil hun nu tror to gange inden der tages noget uden at betale for det.
jeg ikke er jurist, men det forekommer mig dette business skating p? tynd is. Og bliver en mindre?rig er endnu mere bekymrende. Denne virksomhed skal v?re del af “god ole boy” netv?rket. T?nker de ikke sags?ges og hvis de er de ikke straffes.
der er flere problemer involveret, (potential civil/strafferetlige), men i form af video som bevis – det er opfyldelsen af betingelsen af faktum. Sikkert antages i retten. Masser af variabler, herunder hvilke oplysninger om beviserne blev udgivet IE – navne osv. Hurtig ref.-TRE, regel 1001(a). Jeg henvender mig kun varen som bevis – du kan l?se 1001(d) regler 1002 – 1005. 1004(b) kunne hj?lpe med hensyn til definitionen af bevismateriale (formaliteten i retten).

siden butikken kunne faktisk ikke se pigen stj?le, hvordan er butikken kunne h?vde pigen er en tyv? Would’nt butikken har faktisk fange den r?de teen afleveret f?r bogf?ring sit billede og m?rkning hende en tyv? Jeg kender ikke teen heller ikke jeg ved noget om h?ndelsen andre derefter nogle en ellers opdraget de juridiske sp?rgsm?l involverer visdom bogf?ring af dette. Stores kommentaren var sikkerhed kameraet og fotos er deres at g?re som de ?nsker og als? til at afskr?kke tyven.
pigen blev fanget p? video stj?le flere elementer samt if?rt nogle stj?let merchandise i tube certifikatlageret p? et senere tidspunkt. tilr?des at bogf?re hendes pic var ok, s? l?nge hendes navn var tilbageholdt. Dette sp?rgsm?l har allerede v?ret thru retssystemet og butikken iqs p? fast grund. Dette er ikke anderledes end bogf?ring dui arrestationer og prostituerede med deres johns. Det er klart bogf?rt, at butikken er ved hj?lp af videooverv?gning. N?r du indtaster butikken du give, hvad har kaldt stiltiende samtykke skal registreres og b?ndet anvendes som ejer ser passer. G? et andet sted hen at stj?le fordi du vil betale for den lange kriminalitet n?r du g? thru domstolene.
siden butikken kunne faktisk ikke se pigen stj?le, hvordan er butikken kunne h?vde pigen er en tyv? Would’nt butikken har faktisk fange den r?de teen afleveret f?r bogf?ring sit billede og m?rkning hende en tyv? Jeg kender ikke teen heller ikke jeg ved noget om h?ndelsen andre derefter nogle en ellers opdraget de juridiske sp?rgsm?l involverer visdom bogf?ring af dette. Navnet n?gtes, men hendes foto er klistret alt over facebook.
Related articles:

oakley solbriller ophidset”

oakley solbriller  dog

briller med styrke

briller oakley

欢迎光临 浆糊论坛-RO小站 (http://bbs.rohome.cn/) Powered by Discuz! 7.2