标题: solbriller oakley den ledende anklager under retsm?det [打印本页] 作者: hmodeeguws 时间: 2013-4-15 13:51 标题: solbriller oakley den ledende anklager under retsm?det
F?r Pistorius vidnesbyrd, malet Nel, den ledende anklager under retsm?det, et billede af overlagt drab – en forbrydelse, der b?rer en livstidsdom i Sydafrika.
Sprinter har p?tegninger og sponsorater, som omfatter sportst?j gigant Nike, British telecom firma BT, solbriller maker Oakley og franske designer Thierry Mugler, menes at v?re lige s? meget v?rd som $ 2 millioner om ?ret.
Sagen har trukket yderligere opm?rksomhed til udbredt vold mod kvinder i Sydafrika.
Senere, i en dramatisk erkl?ring l?st op af forsvarsadvokat Barry Roux, sagde Pistorius han havde v?ret “dybt forelsket” med Steenkamp, ??som han havde v?ret sammen siden november, og havde ikke til hensigt at dr?be hende.
Pistorius, 26, gr?d ukontrollabelt i retten som Nel skitserede detaljerne i en skydning, der har bed?vet Sydafrika og de millioner af mennesker verden, der s? dobbelt amputeret track herlighed som en inspirerende historie om sejr over modgang.
Midt i den sorg, var der ikke megen sympati for Pistorius, som p? det tidspunkt gr?d p? en tr?b?nk i den spartansk, mursten-ansigt retssal i hovedstaden.
“Denne afd?de var i en 1,4 med 1,14 meter lidt plads. Hun kunne g? nogen steder. Det m? have v?ret forf?rdelige.”
“Jeg var absolut kr?nket af begivenhederne og ?del?ggende tab af min elskede Reeva solbriller oakley,” sagde han i den erkl?ring.
PRETORIA: “Blade Runner” Oscar Pistorius satte p? hans kunstige ben og gik p? tv?rs af hans sovev?relse, inden der fyres fire skud gennem en l?st toilet d?ren og dr?bte sin k?reste i koldt blod, anklagere sagde tirsdag.
“D?ren er lukket. Der er ingen tvivl. Jeg g?r syv meter, og jeg dr?ber. Motivet er” Jeg ?nsker at dr?be ’. Det er det, “tilf?jede han.
N?sten 1.000 km (600 miles), p? Sydafrikas vindomsuste sydlige kyst, samledes snesevis af s?rgende under overskyet himmel i byen Port Elizabeth for Steenkamp begravelse.
I sin erkl?ring, sagde Pistorius han tjente $ 630,500 om ?ret og ejede ejendomme v?rd n?sten $ 1 million.
Reeva Steenkamp, ??en 30-?rig jurist og model, d?de efter at v?re blevet ramt af tre runder fra en 9-mm pistol, siger anklager Gerrie Nel.
“Hun var en engel. Hun var s? bl?d briller oakley, s? uskyldig. S?dan en dejlig person. Det er bare trist, at dette kunne ske for nogen s? godt oakley solbriller,” sagde Gavin Venter, en ex-jockey, der arbejdede for Steenkamp far.
“Jeg v?mmes ved hvad han gjorde. Han skal behandles h?rdt,” tilf?jede han, kort f?r Steenkamp s kremering i Victoria Park Krematorium.
“Uden tvivl, han er en fare for offentligheden. Han vil v?re til fare for vidner briller med styrke. Han skal bo i f?ngsel.”
Anholdelsen af ??Pistorius bed?vet de millioner, der havde set i ?refrygt sidste ?r som De Olympiske Lege og Paralympiske sprinter n?ede semi-finalen i 400 meter i olympiaden i London, der k?rer p? h?jteknologisk carbon fiber “klinger”.
“Mange sp?rgsm?l er blevet bedt om, men vi har ingen svar,” Sports minister Fikile Mbalula sagde i en erkl?ring.
“Du er n?dt til at koncentrere sig om, hvad der foreg?r,” Nair fortalte ham.
Da Roux l?se udtalelsen, Pistorius hulkede uh?mmet, hvilket fik dommer Desmond Nair at standse sagen i flere minutter.
Medlemmer af Kvindernes Liga for regeringspartiet African National Congress protesterede udenfor Pretoria domstol, vinke plakater siger: “Ingen Bail for Pistorius” og “Rot in jail”.
“Hvis jeg v?bne mig selv, g? en distance og mord en person, der er overlagt,” fortalte han den pakkede retssalen.
Efter den timelange privat ceremoni i cremefarvede hill-top kirke i Port Elizabeth, Steenkamp bror Adam og onkel Mike k?mper tilbage t?rer, talte kort til journalister.
Related articles: